قتل به خاطر بد حجابی
 
 
آموزش عاشق شدن
باید بدونی چجوری عاشق شی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید تو جامعه اتفاقات دردناک عجیبی دیدم از قتل تا خودکشی دیدم جونا دارن یه کلاه بزرگ سر خودشون میزارن بنام عشق و هر کسی هم یک روز دچارش میشه دیدم غم و بدبختی مردم از چار چیزه بیکاری ، خانواده ، عشق ، دین دوست دارم همه خوشبخت باشید از خدا کمک بخواهید من سعی میکنم تو این وبلاگ در باره عشق و خونواده مطالبی اموزنده قرار بدم امید وارم استفاده کنید
آخرین مطالب
نويسندگان
چت با من

تو جامعه ما بد حجابی خیلی زیاد شده دخترا فکر میکنن اینجوری خشگل تر میشن ولی در واقع زیبایی شیطانیه

اگه کسی لباس زیبا و رنگارنگ و با حجاب بپوشه و خشگل بشه این تحریک کننده نیست و خیلیم خوبه مثل زیبایی طبیعت اما لباس های ناجور و بد حجاب ... این خبر را بخونید

مرد جواني با حالت نگراني به گونه‌اي که کنترل خود را از دست داده بود به نيروي انتظامي مراجعه و اظهار داشت همسرم به طرز فجيعي در منزل کشته شده است. مامورين سريع در محل حادثه حاضر و مشاهده نمودند خانمي در حالي که لباس‌هايش پاره‌پاره شده با ضربات کارد از پا درآمده است. تحقيقات از همسايگان و شوهر وي و هم چنين اثربرداري آغاز شد، نهايتاً مامورين متوجه شدند که از مدت‌ها قبل توسط يکي از جوانان محل براي اين زن-مقتول- مزاحمت‌هايي صورت مي‌گرفته است.در اين خصوص پس از بررسي‌هاي غيرمحسوس مامورين، جوان مذکور را به عنوان مظنون بازداشت و تحت بازجويي قرار داده که وي پس از دروغ‌گويي‌هاي مکرر تسليم شده و با گريه و زاري و استمداد از مأمورين جهت کمک، پرده از روي حقيقت بر مي‌دارد و اظهار مي‌دارد:ماجرا از آن جا آغاز گرديد که اين زن از لحاظ ظاهري با وضع نامناسبي در محل رفت و آمد مي‌نمود که من با مشاهدة او تحريک شده و چندين بار سر راه او حاضر و قصد برقراري ارتباط با وي داشتم که با محالفت شديد او روبه‌رو مي‌شدم و در نهايت يک روز که شوهرش از منزل خارج گرديد من از ديوار وارد منزل شده و قصد انجام عمل منافي عفت داشتم که وي مقاومت نموده و با من درگير شد.در آن لحظه که به هيچ چيز جز دسترسي به او فکر نمي‌کردم وقتي با اين وضعيت مواجه شدم لحظه‌اي حالت جنون به من دست داد، لذا داخل آشپزخانه شده و کاردي برداشتم و او را با چند ضربه از پاي درآوردم



نظرات شما عزیزان:

saman
ساعت16:49---8 آذر 1390
salam
mamnon az nazaret
linket kardam
ba har name k khodet dost dashti linkam kon
baz ham biya pisham


مسعود
ساعت12:06---8 آذر 1390
سلام دوست عزیز من تو رو لینکت کردم اگه خواستی میتونی منو لینک کنی ممنون میشم

هـــــــــــــــــــــــــــــُمـــــا
ساعت1:50---8 آذر 1390
سلام..چطوریا؟ حال و احوال چطوره؟
نیستی دیگه؟
من بیکار بودم یه دستی به این وب کشیدم.. بیا ببین چه جوریاست/ حتمی نظر بده.. جبران کنیم.
.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





آخرین مطالب
پیوند ها


 
 
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است